İlçemiz Kaymakamı Sn. Mustafa Ayvat, Eşi Hakim Sn. Kübra Pala Ayvat, Hakim Sn. Suat Uçarlı ve Değerli Eşi için Belediyemizin düzenlediği "Veda Yemeği" programına; İlçe Protokolümüz, Daire amirlerimiz, Siyasi Parti İlçe Başkanlarımız ve Yönetimleri, Belediye Meclis Üyelerimiz, Oda Başkanlarımız, STK’larımız, Muhtarlarımız ve Kıymetli hemşehrilerimiz ile birlikte katılım sağladık.
İlçemize sundukları değerli hizmetler ve özverili çalışmalar için kendilerine teşekkür ediyor, yeni görev yerlerinde başarılar diliyorum.
İlçemize kattığınız emekler daima takdirle hatırlanacaktır.